Ares Games
Results 1 to 19 of 19

Thread: Gencon 5 maart Gentbrugge ?

  1. #1

    Default Gencon 5 maart Gentbrugge ?

    Ik ben door de drukte thuis en op het werk niet echt actief geweest op het forum deze week, dus mogelijks heb ik een en ander gemist.
    Wordt er nu een Wow demo gegeven op de Gencon?
    Zo ja gelieve dan even contact op te nemen via pm of SMS of zo dan kunnen we eventueel afspreken over hoe we't doen en wat ik eventueel moet meebrengen.


    Met mijn excuses voor de late respons but I went through "hell-week"...twice
    Last edited by Bluedevil; 03-02-2011 at 03:00. Reason: Gsm verwijderd: wie 't wil krijgt het via Pm of mail ;-)

  2. #2

    greenbull's Avatar
    Users Country Flag


    Name
    stefaan
    Location
    oost vlaanderen
    Sorties Flown
    47
    Join Date
    Jan 2011

    Default

    Ik wil het wel doen, maar zoals ik al zei, niet de hele dag... In princiepe moet ik voor Koen mijn Malifaux scenery meebrengen 's morgens rond 10 uur. Anders doe ik een demo rond 11 uur tot 12. Als jij dan bv een demo rond 1 uur zou kunnen doen, dan doe ik nog eens om 3 uur. Is dit een goed plan? Te weinig demo's ? Suggesties?

  3. #3

    Default

    ik zal er neit zijn... veel plezier gents

  4. #4

    Default

    Spijtig genoeg zal het ook zonder mij zijn.

    petitbilbo

  5. #5

    Default

    Stefaan,

    Sorry voor de late respons maar ik heb het ook in het weekend heel druk (met de aanleg van de tuin: 't komt allemaal een beeyje samen ...zelfs met dit rotweer ) Ik vraag me af of er nog een tafel beschikbaar is opm Wow te doen: de tafels moesten al een tijd geleden opgegeven worden dus kan het eigenlijk nog wel en heeft het zin wanneer we er toch maar met ons tweetje's gaan zijn? ( dan kunnen we misschien beter eens iets anders doen op gencon en afspreken in de OP voor WoW ? )

  6. #6

    greenbull's Avatar
    Users Country Flag


    Name
    stefaan
    Location
    oost vlaanderen
    Sorties Flown
    47
    Join Date
    Jan 2011

    Default

    Hoezo met 2 zijn? Ik denk dat er wel meer volk komt die dag!
    Bedoel je dat je met meer wil zijn om de demo te geven? Laat me nog iets weten voor 13h00 zondag 27 feb, want ik zie Erik normaal morgen, en dan kan ik het hem meteen vragen of er nog plaats is.

  7. #7

    Default

    Ik bedoelde idd met 2 voor leiden v.h. spel Maar vraag maar aan Erik wat nog mogelijk is en ik sta volledig ter uwer beschikking

  8. #8

    Default

    Goed beweging hier te zien. Ik moet nog een hobbeltje nemen, maar ik denk dat de kans dat ik ook kom nu toch boven de 50 % is gestegen. Als ik kom help ik natuurlijk mee met de demo.

    Greenbull, ik wacht dan even af of er plaats is, en of jullie wat willen doen. Als je dat uiterlijk dinsdag in de loop van de dag kunt plaatsen hier, dan hak ik dinsdagavond de knoop door. WoW en Age of Sail op schalen 1:3000 en 1:1200 zijn zo'n beetje mijn belangstelling op miniatuurgebied, dus voor het overgrote deel van de conventie ga ik geen twee uur rijden.
    Last edited by Niek_vD; 02-27-2011 at 01:44. Reason: conventie ipv beurs

  9. #9

    Default

    Ik hou je op de hoogte...zie je 't zitten 2u te rijden voor de gezelligheid? Het is daar altijd leuk vertoeven en er valt veel te beleven...ook al valt dat misschien buiten je interesses....

  10. #10

    greenbull's Avatar
    Users Country Flag


    Name
    stefaan
    Location
    oost vlaanderen
    Sorties Flown
    47
    Join Date
    Jan 2011

    Default

    Hey Alex, ik heb vandaag met Erik gesproken, en hij ging ervoor zorgen dat we genoeg tafels hadden om de demo te kunnen doen.We gaan er dus voor!

  11. #11

    Default

    Roger that . Ik breng m'n vliegtuigen mee en probeer een aantal "universele dash-boards" uit te prinren: er staan er een paar bij de downloadable files hier. Hopelijk ontvang ik deze week mijn bestelling nog dan kan ik nog een paar 2-zitters meebrengen ook.

  12. #12

    Default

    OK, heren, het wordt vast gezellig, maar goed dat er gespeeld gaat worden. Ik laat jullie uiterlijk morgen weten hoe het er van mijn kant bij staat.

    Hopelijk tot zaterdag!

    Niek

  13. #13

    greenbull's Avatar
    Users Country Flag


    Name
    stefaan
    Location
    oost vlaanderen
    Sorties Flown
    47
    Join Date
    Jan 2011

    Default

    Wat die dash-boards betreft: die van PetitBilbo lijken me heel goed.

  14. #14

    Default

    Heren,

    Gisteren kwam ik er niet in, jullie ook niet vermoedelijk. Ik kom en ik neem in ieder geval mijn zoon Simon (12) mee. Misschien komt er nog iemand anders van Casus Belli Nijmegen mee. Ik heb een oproep op het clubforum geplaatst.

    Ik begrijp dat er behoefte is aan tweezitters? Ik zal een selectie maken en in ieder geval ook mijn eigengeschilderde vliegtuigen (zie mijn fotoalbum) meenemen. Verder heb ik twee ballonnen, met die van Bluedevil en mijn blauwe Hanriot van Coppens kunnen we dan "balloon buster" gaan spelen.

    Niek

  15. #15

    greenbull's Avatar
    Users Country Flag


    Name
    stefaan
    Location
    oost vlaanderen
    Sorties Flown
    47
    Join Date
    Jan 2011

    Default

    @PetitBilbo: waar vind ik die cockpits? Ik zou graag vandaag nog een 4-tal uitprinten en maken.... Ik had ze gezien vorige week, maar vind de thread niet meer!

  16. #16

    Default

    Hier: http://www.wingsofwar.org/forums/sho...ype-order-card

    (het zit nu op pagina twee in Hobby)



    petitbilbo

  17. #17

    greenbull's Avatar
    Users Country Flag


    Name
    stefaan
    Location
    oost vlaanderen
    Sorties Flown
    47
    Join Date
    Jan 2011

    Default

    Thanks!

  18. #18

    Default

    OK, 26 vliegtuigen en 2 ballonnen gepakt. Tot morgen, als alles gaat zoals ik hoop tussen 10 en half 11.

    Niek

  19. #19

    Default

    Gentlemen... 't Was een leuke Conventie. Niek verdient een medaille omdat hij van zo ver is gekomen ( en me uit de lucht te schieten ) Volgend jaar terug?



Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may edit your posts
  •